»Ničesar si nisva imela za povedati, zato sem pričela pisati.«
»Moja mama je morala postati zgodba, da se jaz lahko počutim manj sama in zlagana …«
»Ničesar si nisva imela za povedati, zato sem pričela pisati.«
»Moja mama je morala postati zgodba, da se jaz lahko počutim manj sama in zlagana …«
»Ob nastopu obsežne ruske invazije sem bila v Ukrajini. Ponoči, ko sem opravila zadolžitve kot lokalna producentka za informativni kanal Al Jazeera English, sem imela navado poslušati prestrežene pogovore, ki so jih pridobile in javno objavile ukrajinske varnostne službe: telefonske klice ruskih vojakov v Ukrajini svojim družinam v domovini. Neskladje med brutalno resničnostjo, ki sem jo doživljala podnevi, in vsem slišanim ponoči, je bilo šokantno. Na posnetkih so Rusi zveneli človeško. To je bilo najbolj boleče sprejeti: Zakaj ljudje počnejo tako nečloveške stvari?«
»V filmih o Ukrajini in Palestini, silovitih dokumentarcih Prestreženi in Edina dežela, ni nobene dvoumnosti, to nista le zgodbi o vojni, okupaciji in zatiranju, temveč tudi zgodbi o popolnem razčlovečenju na vseh ravneh dominantnega agresorja.«
»Nagrada lux odseva zavezanost Evropskega parlamenta kulturi in izobraževanju s podpiranjem evropske kinematografije in ohranjanja kulturne raznolikosti. Nominirani filmi opozarjajo na aktualna družbena in politična vprašanja ter na ta način ozaveščajo gledalce, jih spodbujajo k razpravi ter razkrivajo lepoto in raznolikost evropske filmografije.«
»Večina dokumentarcev zareže v bistvo problema sodobnega sveta, sploh, ko je govor o nevralgičnih točkah našega bližnjega prostora.«
»Obstaja drugačna pot, politična rešitev, brez etnične nadvlade, z narodnostnimi pravicami za obe ljudstvi.«
»Prva Zoranova pesem, ki sem jo slišal, je bila Naj ti poljub nariše ustnice. Kot rojen Sarajevčan nisem razumel več od refrena, ampak sem tako močno začutil ta brutalni ritem in nenavadno melodičnost Zoranovega žametnega glasu, da sem ga takoj vzljubil.«
»Verjamem, da bo interes za film Praslovan to upravičil.«
»Čeprav je Maja Weiss morda najbolj znana kot prva slovenska režiserka, ki je posnela celovečerni igrani film Varuh meje, je velik del njenega ustvarjanja zavezan dokumentarizmu.«
»To je barbarizem.«
»Vsak film je zame političen, ker ustvarja razmerja s številnimi ljudmi.«
»Lahko pa se o tem pogovarjamo.«
»Kar šest filmov v sekciji Perspektive podpisujejo režiserke.«
»S svojim režiserskim prvencem Sestri bo prisotna igralka Ariane Labed.«
»Film je izjemno močan s svojo vizualno komponento.«
»Sekcija Kinobalon bo ponudila peterico celovečercev in en kratkometražec.«
»Mladinska žirija bo ob koncu festivala podelila nagrado Kinotripa.«
»kot pravi Boštjan Jurečič, ki si je ogledal Rossa dela na Dunaju - skušala na novo definirati skulpturo.«
»Razstavljene fotografije pomagajo rekonstruirati spomin na dogodke in pomembno opominjajo na skoraj neverjetne prizore nedavne preteklosti.«
»Jaz fotografiram že od leta 1968 in včasih je bilo tako, da so miličniki ščitili protestnike, danes je pa tako, da so policaji napadali protestnike.«
»na vidike privatizacije in zapiranja javnih institucij in njihovo dostopnost; pa tudi na vidike narave, ki je naša skupna last oziroma bi morali vsi imeti dostop do nje in pa seveda do naših teles, do našega zdravja.«
»to gre pri tokratni uprizoritvi pravzaprav za obnovitveno predstavo.«
»privilegij velikih tekstov, ki govorijo o medčloveških, družinskih odnosih ta, da ostanejo brezčasni.«
»Vojaški režim je prepovedal dolge lase, minikrila, Sofokleja, Tolstoja, Evripida, zdravice na ruski način, stavke, Aristofana, Eunesca, Sartra, Albeeja, Pinterja, svobodo tiska, sociologijo, Becketta, Dostojevskega, moderno glasbo, pop, moderno matematiko in črko Z, ki v stari grščini pomeni ON ŽIVI.«
»opus Coste Gavrasa predstavlja univerzalno kritično držo internacionalista, ki se izvrstno znajde v številnih žanrih in produkcijskih okoljih.«
»Morda se bojijo, da jim bodo odvzeli sredstva, če zmaga Trump.«
»Začel sem snemati, ko se je začenjal naš konec.«